Forever Young
9 months.
Monday, February 13, 2012 ? 0 Atashinchi ?
. ASSALAMUALAIKUM ALL MY READERS .

13.02.2012 ! HAPPY ANNIVERSARY NINE MONTHS ! HUH, iloveyousomuchboy ! hehe. iloveyousomuchaffantirmidzi :* nine months sayangg ! sembilan bulan kite tempuhi banyak dugaan -,- gaduh banyak kali. tapi still lagi. alhamdulillah ;') hope this relationship will last forever sayangg .

now kite dah jarang jumpe. susah sangat nak jumpee ! kau pernah gurau ngan aku kau cakap nanti kat universiti ramai awekk ! hm sakit hati akuu. sedih tau takk. aku harap walaupon ramai awek. jangan sesekali curang ngan aku. pleasee. jangan hancurkan harapan akuu affan. sembilan bulan kite bersamee. aku ta nak sembilan bulan ni sia sia jehh ;'

affan.. happy anniversary again. kalau nak forever, kite tempuhi same same. kau paham aku, aku paham kau. tapi kau lebih kene paham ngan aku sebab aku perempuan. kau cakap sikit, aku akan terasa. terasa, pendam, nangiss. kau ta nak kan tngok aku nangis? so jage aku. hewhew :3 

ILOVEYOUAFFANTIRMIDZI ;')
                                                                                                                     


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Astrid - Tentang Rasa