Forever Young
loving you.
Thursday, February 23, 2012 ? 0 Atashinchi ?
. ASSALAMUALAIKUM ALL MY READERS .

Hm, sedih pulak leeya bile kurang text ngan dye. bagi leeya, dye macam dah berubah. normal lah kan, ta dapat text sikit aggap pasangannye berubah. Dulu balik sekolah text dye, now balik skolah takk, cause sometimes leeya stayback. but sometimes balik skolah dye tidur. dye penat leeya tahu. it's okayy. angap dye berubah sebab.. petang tu dye always main bola. so petang uh dye tros tulis nak main bola. tetibe jeh kan? boleh sabar agy. malam uh, cakap nak tidur. kayyy, kau penat aku tahu. but td aku main netball. aku pon penat disebabkan nak text ngan kau aku tahan jeh. aku kasi jeh kau tidur cause i know malam tu kau keje. kay kay kay -,-

satu hari ni leeya mimpi dye curang ngan leeya. huh. memang menakutkann doe. kau curang ngan kawan sekerja pulak kan. ohh so awesomeee ! -,- lepas je mimpi uh aku terbangun and terrrrrkejut. seriously aku takut. first yang aku cari time dah bangun uh. BAJU KAU ! but i hope mimpi tu ta btol. takkkkk betul !! and jangan pernah betul !

I CAN'T BELIEVE IF YOU LEAVE ME ! aku nak kau tahu aku sayang kauu weyh. believe me ! aku rase biar lah tak banyak text. janji kau ta curang ngan aku. kau ta bosan ngan aku. and and aku harap cinta kau dekat aku ta pernah berubah. andd yeah, one more, prove it to me that your PROMISES are true ! *aku tahu english aku kurengg. atleast aku try*

i love you 
                                                                                                                     


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Astrid - Tentang Rasa