Forever Young
Miss ya.
Friday, February 3, 2012 ? 0 Atashinchi ?
. ASSALAMUALAIKUM ALL MY READERS .

Why i miss you so much boy ? berape jam je ta jumpe dah rindu. biaselahh, last year balik skola jumpe, balik skola jumpe. macam hari hari. yang ni pon hari hari tapi ta lame macam selalu kan. ahhhh. aku rindu gurau senda kau tu haa.. slalu buat lawak ta bertempat --' macam ape tah . hahahahahaha

Should I mention his namee ? yes you boyy. AFFAN TIRMIDZI BIN NOORAZLAN BIN MAJID. haa, amek kauu. panjang tuhh. aku rinduu kau dohhh. haha. nape lah kau slalu menghantui aku. slalu datang dalam angan angan akuu. ta kire lah aku kat mane sekali ponn. sometimes kau ada dalam mimpi aku. and mimpi tu macam apatahh. sumpah klakarr kalau diingat balik mimpi tuhh --' 

I want you to know, boyy. iloveyoussooomuchhh ! lappchuuu. and watever lahh. hahahaha. hope kau tu terharu baca post aku ni. aku tau kau pon rindu aku an an an. hikhik. sorry ah iteww panggil kau aku kat awakk. sebab iteww malu lah nak pnggl 'biy, sayang' ahaksssssss ~


and yaa, aku tau kau comel ! sb tu aku terpikat kan kan ? haha. seriouslahh, kau memang comel ! sangat sangat. sometimes tngok muke kau tetibe senyum. haha.. merajuk pon ta leh dah. andd kalau jumpe bende yang paling kerap kau lakukan adalah tunjuk muscles kat tangan kau tuh. padehal ta dee pungg --' ade lah sikit sbnrnyee. muscles kau yang buat aku jatuh hati. kau kan pakai baju ketat time MSSD. hahaha. dahh, ta yah ckp dah pasal muscles dye, nty kembang segala galanyaa --' papai. Assaamualaikum.


i love you like a love song ! i love you for a thousand years ! stay with me, don't let me go :)

ILOVEYOUSOMUCHAFFANTIRMIDZI ! 
                                                                                                                     


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Astrid - Tentang Rasa